Gratis Gids Pijnvrij Bewegen

 

Een handleiding voor meer flexibiliteit, stap voor stap beschreven.

Makkelijk uitvoerbaar, thuis eenvoudig op de stoel.

 

In deze gids leg ik je uit:

  • Hoe je met een rustige oefening voor je schouders, nek en bekken, je flexibiliteit verbetert.
  • Hoe je een meer ontspannen en gebalanceerde houding krijgt.
  • Hoe je stress en chronische (spier)spanning verlicht. 

Veel mensen hebben deze al gids gebruikt naast de lessen als steuntje in de rug. Als try-out, reminder en stok achter de deur.

 

 

"Ik ben al een tijdje op zoek naar een alternatief voor yoga omdat ik een knieblessure heb en al googelend kwam ik terecht bij Feldenkrais.

Vandaar mijn verzoek om het eboek. Ik heb de oefeningen inmiddels gedaan  en het spreekt me aan; ik voel het effect"

 

"Dankjewel voor je e-book en de mooie, fijne oefening. Ik had het e-book al wel gelezen en de oefening al verschillende keren gedaan. Het was weer bijzonder te ervaren hoeveel ruimte deze kleine bewegingen geven. 

Ik blijf de oefening zeker herhalen. 

 

Dankjewel!

 

 

Laat deze Gratis Gids voor jou ook die eerste stap zijn naar rust, ruimte en flexibiliteit. 

 

Niets is zo vervelend om met klachten te blijven rondlopen toch? 

Klik hier voor de Gratis Gids Pijnvrij Bewegen