3 Gouden Tips om klachten van lang stilzitten te voorkomen

ook als je niet van bewegen houdt. Direct toepasbaar achter je bureau zodat je vrolijk kan doorwerken zonder haperingen.

Om de 3 Gouden Tips te ontvangen dien je akkoord te gaan met onze privacy-verklaring en dat we je regelmatig waardevolle mail sturen - je gaat akkoord bij inschrijving.

3 Gouden tips om klachten van lang stilzitten te voorkomen

Download de 3 Gouden tips en ontdek...

👉 Hoe je die vervelende nek- en schouderklachten vermindert, zodat je weer met volle energie aan het werk kunt. 

Zeg vaarwel tegen gespannen nek en schouders en geniet meer van je vrije tijd.  


👉 Hoe je comfortabeler en productiever kunt zijn met een simpele aanpassing op je stoel. Een wereld van verschil.

Of je nu op je werkplek zit of thuis aan de eetkamerstoel.


👉 Hoe je van je werkdag een feestje maakt! Leer hoe je actiever beweging kunt toepassen, dagelijks, op je werkplek of thuis.

(...desnoods hangend op de bank ;-))

Hoe je je schouders en nek soepel houdt zonder urenlange massages

De opdracht moet af. Je zit de hele dag strak achter je scherm te werken.

En je voelt het steeds erger: pijnlijke schouders, stijve nek en een rug die het niet meer trekt.

 

“Ach joh…” je blaast het weg. “Komt goed.”

 

Je blijft stug zitten. Geconcentreerd gebogen achter je laptop.

Negeert het voor nu. Voorzover dat lukt dan …

Die druk en spanning. Het leidt je behoorlijk af.

 

Vanavond… Ja vanavond, dán heb je tijd voor een yoga lesje. Ofzo.

 

Trrrrring!

 

Je beste vriend... de postbode.

Met jouw Zalando-hippe-lente-jurk.

Je springt verrukt op uit je stoel, maar…

 

Pats! – het schiet erin.

 

Gedwongen lig je de komende dagen plat op bed.

In je versleten joggingbroek en slobbertrui.

Niet leuk.

 

Kan je dat voorkomen?

Ja. Echt. Vrij eenvoudig zelfs.

 

Ontdek hoe je soepel door de dag komt.

Ik heb 3 Gouden Tips voor je. Super easy — zelfs als je niet van bewegen houdt.

 

Wat zou het voor je betekenen wanneer je soepel door je dag komt?

Dan krijg je een hoop meer gedaan. En klap je een stuk eerder je laptop dicht.

Ontspannen.

 

Rest enkel nog de vraag: wat doe je met die extra tijd?

Hint – je hippe lente jurk?

 

Download de 3 Gouden Tips en zet vandaag die eerste stap...

Naar een gezonder, gelukkiger en meer bewegend leven. Zorg zelf voor een lichaam dat weer soepel voelt. Zonder moeilijk gedoe.

Om de 3 Gouden Tips te ontvangen dien je akkoord te gaan met onze privacy-verklaring en dat we je regelmatig waardevolle mail sturen - je gaat akkoord bij inschrijving.


Over Lily

Het gezicht achter Soepel & Pijnvrij Bewegen. Met meer dan 14 jaar ervaring als massagetherapeut, NLP coach en Feldenkrais docent heb ik honderden vrouwen geholpen om af te rekenen met nek-, schouder- en rugklachten.

 

Mijn benadering is eenvoudig, doeltreffend en resultaatgericht: Soepel worden door Pijnvrij Bewegen. Hiermee laat ik spierspanningen verdwijnen, als sneeuw voor de zon, zodat jij weer met vertrouwen, soepel en ontspannen in het leven staat.

 

Ik geloof in bewegen met comfort en plezier. Of je nu wilt wandelen, fietsen, tennissen of gewoon wilt genieten van je dagelijkse bezigheden, ik help je graag verder.